Sans_seninle Kızlar benim başıma değil de ablam 2 haftadır regl olmadı doktora gitti ilaç verdiler hala olmadı sizin de başınıza gelen varmı
ikincianneolmayolundaa Sans_seninle benimde 16 gun gecikti test yaptim negatifti ondan sonra maydonoz demleyip ictim 2 gün pes pese geldi reglm ama öncesi mutlaka test yapılmali düşüge sepep olur