fatmaanuurr22 Kızlar 23+3 haftalık hamileyim 24-28 haftalar arası şeker yüklemesi yaptırmalı mıyım siz yaptırdınız mı çok kararsızım
Ayshababy fatmaanuurr22 kesinliklen baktır derim şeker testinden önce bizde hep normal sanıyorduk açlık şekerim hep 75 baya düşükte çıkıyordu ta ki şeker yüklemesi yapana kadar çok ciddiye alınması bi konu
babyloving fatmaanuurr22 bence yaptırmalısınız ben bir hafta aletle ölçerek ilerledim asla şekerim yüksek çıkmadı ama sonra yükleme yaptırdım şekerim varmış aletlere güven olmuyor maalesef
Han23 fatmaanuurr22 ben yaptırdım bir problemle karşılaşmadım 🤷♀️ iyi ki de yaptırmışım sonuçları kötü olabiliyor eğer şeker varsa.
ozzbsb Ben yaptırmadım. Sağlık ocağında açken ve tokken açlık tokluk kan şekerime baktırdım sadece. Tercih sizin tabiki çok şükür bir sorunla da karsılasmadım🙏🏻
reyhan16 Eğer şekeriniz varsa ve dikkat etmezseniz sizinde bebeğinizinde sağlığı çok kötü etkilenir ciddi riskleri var İlla yükleme yaptırmak istemiyorsanız eczaneden cihaz alıp evde kendiniz düzenli ölçüm yapıp bakabilirsiniz önlem almış olursunuz
fatmaanuurr22 yaptırmak istiyorum tabikii ama yaptıran çoğu kadının keşke yaptırmasaydım sözü kafamı çok karıştırıyor benimde ilk gebeliğim kararsız kaldım
Ayshababy fatmaanuurr22 yemek yiyemedikleri için pişmanlar herhalde ben burda bi yorum okumuştum son hafta doğurmasına yakın şeker yüzünden bebeğini kaybetmiş önlem alınmamış ozaman yaptırmaya karar verdim
Aselyusra Ayshababy şeker yüklemesi yüzünden kaybettiğini kim demiş? Yani sebebin bu olduğunu nerden biliyoruz?
Ayshababy Aselyusra doktorlar söylemiş herhalde ki banada dokturum söyledi bebeğin kalbi durabilir diye şeker okadar da ciddi birşey
Nesrnn fatmaanuurr22 Bunu doktorunuza sormanız en doğrusu en iyi o bilir sızı aileden gelen bırsey olabılır sızın farklı durumlarınız olabılır yaptırın derse ve doktorunuza güveniyorsanız bence yaptırmalısınız burda yaptırma denilse de Allah göstermesin bır aksı durumda siz üzüleceksiniz
fatmaanuurr22 Nesrnn evet haklısınız kafam çok karışıktı yaptırıp yaptırmama konusunda ama artık yaptırma taraftarıyım
Nesrnn fatmaanuurr22 ben yaptırdım yaptırmayıp rısklerını de arastırmıstım ama tercih meselesi tabiki
Selim_Alparslan fatmaanuurr22 ben ilk gebelikte yaptirmadim. 15 +3 haftaligiz . Bundada yaptırmayacağız.
Selim_Alparslan Bbbbbbbbbbbbbbbbb bizde yaptirmamistik. Benim oğlumda öyle maşallah subhanallah 5 yaşındayken geçen sene anaokulunda kuranı ilk hatim eden benim oğlumdu cok güzel merasim yaptık. Öğretmenleri cok zeki ve hafızasının kuvvetli olduğunu söylüyor. Cok sukur .
Kudenova Selim_Alparslan çok sakıncalı söylemler bunlar. Doktorlar ne yapcağını bilir. Sizde çıkmayabilir ama başkasında çıkar.
Pamuk Selim_Alparslan Şeker yuklemesi konusundan oğlunuzun üstün zekalı olduğuna nasıl geldiniz ben bağdaştıramadım😟😟Hani siz yaptirmadiniz diye oğlunuz üstün zekalı,yaptıranların geri zekali mi??ANNE KARNİNDA ANİ BEBEK ÖLÜMLERİNİN BUYUK BIR KISMI BILINMEYEN SEKERDEN KAYNAKLI. Zekayla bir alakası yok yani.Oğlunuza da maşallah.
tugcesakzci fatmaanuurr22 şeker yüklemesi ile ilgili profilimde bir post var, okumanızı tavsiye ederim. Uzun uzun anlatmaktan çok yoruldum çünkü. Eminim ki postun faydaısnı görürsünüz. Tamamen bilimsel makalelere dayanıyor