psymom 32+2 en son tartıldığımda 11,5 kiloydu ama bayramdan sonra artmış da olabilir çok fazla aldım ben ya bir de çok takıyorum kaçla bitiririm bilmiyorum 🙈 başta hızlı aldım gebelik şekeri çoktı onunla birlikte diyet yapmak zorunda kaldım kilom uzun süre sabit kaldı bu sayede ama yavaş yavaş almaya başladım