Kızlae merhaba ben normalde ot koca karı işleei bunları pek takmazdım hani tıbbi olarak 1 bucuk yıldır hep giderim hastaneye tedavimi olayım diye düzenli tüp bebek yaptıracaktık bu ay kist olustu felan ben bugün bizim memlekette bi hanımefendi var yaşlı ve yanına gidenlerin çoğu da gebe kalmış benim eltim de 4 sene çocuk getirmedi o kadından sonra hamile kaldı neyse ben gittim bugün ona aile zoruyla bana rahim kayması var yumurtaların çok tembel ve bitane kistin var dedi ben kadına hiç bir şey anlatmadım muayene ederek karın kasık bölgemden bunları söyledi ve 1 hafta seni tedavi edeceğim yakı vs o rahime sperm ulaşmıyor inşallah allahın izniyle de bu tedaviden sonra hamile kalırsın dedi