Kızlar bebiş bir kaç hafta önce gelmeye çalışmıştı ilaç serum vs, tutmuştuk.
Geçen hafta doktora gittiğimde suyumun sızıntı şeklinde akıp azaldığını öğrendim. Şimdi tam kemiğe dayanmış doktor öyle söyledi. 10 gün daha tutabilirsen küvöze girmez dedi.
Kasılmalarım bir haftadır var nstde sancım çıkıyor ama kasılma harici ağrım yok. 2 gündür bebeği tam aşağıda hissediyorum ağırlığını da hissediyorum sanki bacak aramdasu şişesiyle yürümeye çalışıyomuşum gibi. Ve yürürken o ağırlık ağrı yapıyor.
Suyum azar azar gelmeye devam etti ama bugün tuvaletten kalkarken çok geldi. Tuvaletimi yeni yapmıştım altıma kaçırdığımı sanmıyorum görene kadar aktığını farketmedim bile. Kenarlara koyduğum peçete full ıslanmış öyle farkettim 😄 yarın öğlen doktor randevum var doktora soracağım ama bu belirtiler normal mi doğum yakın mı sizce? Bu akşam doğurur muyum böyle giderse 😄