Mecnun biz babyplus Galaxy travel kullandık, çok da memnunuz. Cybex kabin boylardan alalım diyorduk ama sonra wagon drive aklımıza yani benim aklıma yattı. İki bebek bir arada oturur diye düşündüm. Oğlum 25 aylık, hala kullaniyoruz bebek arabasını, ben tek elle acabiliyorum arabayı ama katlarken iki el kullanmak gerekiyor.
Bebeğim küçükken puseti arabaya koyup, kapı açıkken hemen arabayı açıp puseti yerleştiriyordum. Bebeğim pusetinde uyursa da yukarı o şekilde cikariyordum. Apartman asansörsüz olduğu için, bebek arabamiz hep arabamızda duruyordu. Şimdi asansörlü binadayiz, daire kapısında duruyor daha kolay benim için 😇
Beni en cezbeden tarafı da alt kısmının kapalı olmasıydı.