sevvaltpr ilk gebeliğimde banada böyle dedi doktor . 37 haftalık acil sezsryan nst sancı var bebeğin hareketi az vs dedi kalbi durabilir dedi bende tam tersi herşeyi gayet iyi hissediyorum demiştim iyiki dinlemedim onu
Ben 38 haftamda değiştirdim doktoru esenyurt özelden
Nisa hastanesine gittim şuan MEDIPOL bünyesinde
Doktor muhabbet hanıma gittim olanları anlattım
Bana kesinlikle öyle bişey yok yüzde 90 çok güzel bir normal doğum yapıcaksın dedi suan 1 cm açıklık var ama bu hafta doğum yaparsın dedi 5 dk bir sancın gelince gel dedi hemen gelme dedi
Bende öyle saydım 3 gün içinde sancım geldi
Hastaneye gittim 5 cm olmuştu doktor gece nöbeti yoktu evden çağırdım yarım saat onu bekledim ve 9 cm oldu 4 5 dk da doğdu elhamdülillah ve inanılmaz güzel nasıl geçti bitti anlamdım ..
Kısaca son dakikada olsa başka doktora görünmekte fayda var
Birde ilk doktoru dinleyen arkadaşım kan kaybından fenalık geçirip defalarca bayıldı o doktorun elinden anlık normal doğumu gelmişti mecburen normal doğuma aldı ama parçaladı kadını ..ikinci gebeliğinde benim önerildiğim hastaneye gitti ve rahmi tedavi edildi