Bsrakaplan Aranızda sada hastanesine giden veyahut daha önce bu hastane de dogum yapmış olan var mi ? Ben normal dogum istiyorum ama hep sezaryen yapiliyor bu hastane de diye duyumlar aldım bi sormak istedim