Beyazem- inşallah hayırlı haberlerin olsun canım erkekler bu konuda gerçekten çok farklı ben de kan takibi yaptım lekelenmem oldu falan sonra beta dğşmeye başladı ben de lekelenme artınca falan üzülüp stres yaptım yine muayeneye gittim kan değeri de düştü diye üzüldüm o da bana diyo niye stres yapıyosun olursa olur olmazsa olmaz. bizim için o kadar olmuyo tabi