Ggulayk ama lütfen dikkat edin, bebişin tam tutunma zamanı. Folik asit için sağlık ocağına da danışabilirsiniz. Ben sağlık ocağı doktorumun önerisiyle almıştım kendi doktoruma gittiğimde farklı bir marka önerdi ona devam ettim. Bu dönemde hafif kasık karın ağrısı normal günler geçtikte ağrı gelirse korkmayın. Hamilikte şiddetli olan her şey tehlikeli. Şiddetli kusma, vücudun herhangi bir yerinde şiddetli ağrı vs olursa hiç zaman kaybetmeden gidin mutlaka 🙏🏻 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🥰