Meryemm46 Kızlar arkadasimin adına size bir soru sorucam arkadaşım adet sökücü kullandı 6 gün geçti ama hala olmadı bu normalmi alt kasık ağrısı birde gosleri agriyo bu tarlusa adı ilacın hiç test valanda yapmadı beklesin mi yoksa Dr gitsin mi
Meryemm46 Merveue sürekli kullandığı için birde korunuyor eşiyle o yüzden emin kendinden ama 6 gün oldu diyo 5 6 gün adet olurdum diyo onun için sordum
Meryemm46 sutlukahve_ sürekli kullandığı için cnm ilacın 5 yada 6 günde adet olurum diyoo esimlede korunuyoruz diyoo anlamadık bizde
sutlukahve_ Meryemm46 neden sürekli kullanıyor ki kullanmadan önce keşke test vs yapsaydı bı beklesin biraz daha olur belki
sutlukahve_ Meryemm46 ama onu sürekli o şekilde kullanmak zararlı değil mi yaa test yapsın şüphe ortadan kalksın en azından
Meryemm46 sutlukahve_ aynen ya yani diyorum ki bu tarlusa mesala ayın 1 kulandik dahada icmedik etkisi ne zamn baslar
Busranur_mnts sürekli aynı ilacı kullanmak da zararlı olabilir bi doktora muayene olup doğum kontrol hapı başlayabilir hem adeti dğzenler hem de zaten korunuyormuş
Meryemm46 Merveue peki cnm diyelim ki ayın 1 içtik ilacı kestik sonra ne zamn adet oluru sadece birtane içtik ne zamn oluruz