Betars ben devlet hastanesinde öğrendim hamileliğimi 35.6 ile ilk 2 3 tanesi güzel arttı daha sonrakiler az arttı bir kaç doktor gezdim hepsi dış gebelik dediler bugün için özel kliniği olan bir kadın doğum uzmanına gittim anlattım dedim böyle böyle bana hemen kürtaj diyorlar ne yapacağımı bilmiyorum dedim doktor değerlerime baktı pekte dış gebelik gibi gözükmüyor ama bilemiyorum dedi vajinal ultrason ile baktı ve kesem gözüktü şok olduk çünkü dün devlet hastanesinde beta hcg baktığımızda 622 çıkmıştı sonucum daha sonra doktorum dedi ki bu işte bir şey var laboratuvar hatası olabilir bu sonuçlarla kese gözükmez dedi hemen kliniğin yanında özel bir laboratuvar varmış orayı önerdi benim tavsiyem bugün gelmişken bir kez daha kan ver ben güvenemedim diğer betalara dedi gittim dediği yerde verdim ve az önce sonucum çıktı çıkan sonuç ise 1096 şok oldum doktorum aradı hemen herşey normal betanda normal kesende çok normal hiç kafana takma dedi bana haftaya kalp atışı bile duyabiliriz dedi şok oldum devlet hastanesinde tahlillerim yanlış çıkmış. Yani sonuç olarak bebeğim benimleymiş ve dış gebelik vs olmadığını gayet normalve sağlıklı olduğunu söyledi çok şükür demem o ki tek bir yere bağlı kalmayın 2 5 7 8 kaç doktor gezerseniz gezin size tavsiyem budur.