Duyguxx Burcuu8997 ben varım 11+6 olduk bugün 😀 gerçekten hiç zaman geçmiyor Yarın ikili test yaptırıcam Salı günüde doktora gidicem cinsiyet öğrenmek için sabırsızlanıyorum🌸
Burcuu8997 Duyguxx ikili testtede gözüküyor bazen canım cinsiyet diyorlar , benımde 21inde 12+4 oluyorum insallah gösterir yaa 🙂😍
ZZeynePP Duyguxx ben de 11+4 üm, doktorum 14. haftaya kadar cinsiyet söylemeyecem dedi 🙄 aslında benim de bu hafta randevum var senin gibi ama bakalım 🤷♀️😀
Burcuu8997 Aysenur_ertugrul ya benımde ılk 10 haftaya kadar öyle geldi smdi durdu sanki hiç geçmiyor 🙂🙂
Ebrom Burcuu8997 ikili testte tahminde bulundu doktorumuz diğer randevuda kesinleşir dedi🥰 Dün randevum vardı hevesle gittim ama bacaklarını üst üste atmış keyif yapıyordu hiç bişey göremeden geldik 😂🤪
Ebrom Burcuu8997 inşallah dört gözle bekliyoruz 🥰 Hepimiz sağlıkla güzel bebişlerimizi kucağımıza alırız 🧿
Duyguxx Kızlar ikili testi yaptırdığımız doktor mu yoksa kendi doktorumuz sonuca bakınca mı cinsiyet söylüyor yada tahmin ediyor