Dlnmscc valla canım ben toplasan 3 kere doktora gittim zaten 🫣7haftalık kalp atışı,13 haftalık cinsiyet,22 haftalıkkende aslında öylesine artık hem takviyelerim için hemde aşıyı konuşmak içinn yoksa onada gitmezdim😂 yani bulantılarım ara ara sabahları tabiki gene oluyor bu seferde bebeğim hareketleri maşallah aşırı başladı rahmime baskı yapıyo yani birisi bitiyo birisi başlıyor ama doktorumun da dediği gibi ciddi bir kanama yada eyvah dedirtip seni panik edecek bir durum hissetmediğin sürece gebeliğini bu rahatlıkta geçir demişti bende öyle yapıyorum. İlk oğluma hamileykende böyleydim