Minikfasulyem_1 2 numara olan başlığını kullanıyorum fakat bebeğim çok zor çekiyor memem daha akışkan ona göre yükseltmem mi gerekiyor başlığı bilemedim ya yardım edinnn 😅
Minnakpopus Minikfasulyem_1 kaç aylık bebeğiniz? biberonun amacı bu zaten akışı çok hızlı olursa kimi bebek memeyide reddedebiliyor
TwinsAndBeren Minikfasulyem_1 çok küçük daha eğer büyük numara alırsanız fazla akış olur ve boğulabilir benim bebeğim 1 aylık ve 2 numara ile besleniyor
Minikfasulyem_1 Minnakpopus aslında şöyle biberonu aldığımda başlığını o şekilde göndermişler bende iade etmedim ☺️ daha küçüğünü mü almalıyım
ankara06_34 hem daha gevşek olursa 3-4-5 numara gibi, meme reddi de olabiliyormuş bilmiyorum emziriyor musunuz aynı zamanda ama eğer daha kolay olsun diyorsanız büyütüceksiniz numarayı. 1 en zoru diye biliyorum
Bilemiycem Benim bebeğim 15 günlük. 1 numara kullanıyoruz anne memesi gibi bence Emmeden süt gelmiyor bebeğim içebiliyor