Yarensmom biz hazırlıksız yakalandık oğlumuzda. Muayene diye gittik akşamına acil sezaryen ile doğum yaptım.
Eşimden çantaya sadece şunları atmasını istedim;
Kendim için bez (kanamayı tutması için), iki adet pijama, kişisel bakım ürünleri (diş fırçası, diş macunu, tarak, saç tokası, göğüs pedi vs.), tabi ki iç çamaşır en rahatından, hastanede giyebileceğim bir çift terlik, çorap, çıkacağım zaman için rahat kıyafetler (yazın ortasında doğum yaptım bu durumda salaş bir pantolon ve bir üst), şarj aletim ve bir kitap.
Bebek için de bebek çantasını hazırlamıştım zaten. İçinde bez, ıslak mendil, alt açma bezi, hastane klimadan dolayı soğuk olduğu için iki adet hastane çıkışı seti (küçük setlerden aldım bere, eldiven, zıbın olarak), hastaneden çıktığımız zaman için müslin zıbın ve altına giymelik ince zıbın, eldiven ve çok hafif çorap ki onları giydirmedim hava 48 derece olunca 😅 ve tabii ki bir müslin örtüsü, ağız müslini, emzik ve pişik kremi nolur nolmaz eksik etmedim çantamdan.
Daha sade çanta var mıdır bilmem ama ben en gereklilerini almış oldum ve hepsini de kullandım