Ayer24 Kızlar merhaba 37 haftalık hamileyim sol tarafımda geçmeyen bir ağrı var nst ye girdim sancım çıkmadı açılmam yokmuş ama bu ağrı neden kaynaklanıyor olabilir
Nuray_Yavuz55 Benim belimin sol tarafına ağrı girmişti böbrekte genişleme olmuş böbreğim agrimis çok zordu serum vermişlerdi parol o şekilde ağrı dindi çok şükür çok geçmiş olsun sağlıcakla kucağına alırsın inşallah bende 36+6
Ayer24 Nuray_Yavuz55 sizde umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız bebişinizi… ben bugün suyum geldi zannettim ama rahim ağzı kapalıyken su gelir mi bilginiz var mı ?