Senveben 38+3 haftalık gebeyim ayaklarım çok şişiyor özellikle sol ayağımın üzeri benim gibi olan var mı ne yapsam iyi gelir üzerine zor basıyorum 😭😭😭
Esn Senveben bir haftadır benimde elim ayağım şiş agrıyo acıyo ödemden özellikle parmaklarım 🤦♀️ Suyu fazla içmeye çalışıyorum
Heyzil Senveben canım aşağıda olunca hep. Şişiyor ve bende bide acayip yanma hissi var soğuk yer geziyorum. Akşam eşim masaj yapıyor kremle biraz rahatlıyorum. Ama hep sıkıntı
Rabia06 Senveben evrt ama en azından agrısı diniyo biraz bilmiyom bende öyle oluyo hemen şişmiyo geri