Burcu_drn cakirbebek ay hadi hayırlı olsunnn💜💜 benimde bugün 49 çıktıı. Sat ne zamandı senin aynı ilerleyecek heralde gebeliğimiz inşallah 💜
Busranur_mnts aa hayırlı olsun sağlıkla büyüsün bana da dua eder misin <3<3<3 pcos var 15 gün önce düşük yaptım adeti bekliyorum tekrar ilaç kullanıcam
cakirbebek Busranur_mnts inşallah hayırlı sağlıklı bebeğiniz olur sizinde benimde .. bende bir önceki düşük olmuştu inşallah sağlıklı olur bu
cakirbebek EsoMom_ 58 çıktı benimde peki bebek kalp atışı falan ayın 12 sinde görünür mü o zamana aldım randevu
Kdnzysnr Ayyy benimde son adet tarihim 3 Mart, 29 Mart’ta 229 çıktı, 31 Mart’ta 662 8 nisan da randevum var , 2 kimyasal gebelik yaşadım, inşallah bu kez sağlıkla tamamlanacak ❤️ tarihlerimiz neredeyse aynı sağlıkla gelsinler inşallah 🧿
cakirbebek Kdnzysnr benimde son adet tarihim 3 Mart baslangic yumurtlama günlerimiz farklı belliki 😂 aynı zamanda dogurcaz evet inşallah ❤️
MujganisMom cakirbebek İnşallah canım sen iki kere mi kan vermiştin acaba? Bir de hangi aralıklarla vermiştin kaç gün geçmişti aradan ikisinin?
Kdnzysnr cakirbebek amin inşallah heyecanla 8 nisanı bekliyorum. 2 boş gebelik sonrası ilk kez betahcg de artış var 😍
cakirbebek Kdnzysnr bir önceki gebeliğim düşük oldu benimde ondan önceki kızım var cok şükür. Şimdide sağlıklı olsun hepimiz sağlıklı olalım ve kolaylıkla atlatalim amin💓