Bsremr Merhaba bebek hareketlerimi hissetmeye başladım genelde göbek deliğimin yanında yada yukarısına yakın yerlerde hissediyordum. Bir iki gündür kasığımda hissediyorum hatta elim oynadı dokunduğumda normal mi acaba yaşayan var mı
Esiilaa Bsremr ben 24 e girdim bugğn 21 de basladım hissetmeye ama benim hep yeri degısıyo bazen kasıkta bazen göbek altı gobek yanı nadir olarak göbek üstü hissediyorum genelde kasıklara doğru benimkisi de yeri geniş diye turluyo su an sanırım içerde sorun olduğunu düşünmüyorum ben :)
Merve6521 Bazen bende kasıklarımda hissediyorum değişiyor hareketleri yerleri geniş olduğu için rahat hareket ediyorlar bende çöpü zaman kaşıkta hissediyorum 21 haftamdayım
Bsremr Esiilaa Merve6521 Teşekkür ederim kızlar biraz araştırdım ayaklar kasıkta kafa yukarıda oluyormuş ilk hissettiğimde çok küçüktü büyüdü sanırım kızım 🥹🩷 şimdi çok güzel hissettiriyor kendini 🩷