ecelif90 1 martta başkadı 4 martta bitti sonra 26 martta başkadı 30 martta bitti hastalığım normalde 7 gün sürerdi anlam veremedim bu normal olamaz demi kafam karıştı 2 defa olmam normal mi
Minnakpopus ecelif90 bunu biz buradan bilemeyiz vücudunuzun sisteminin ne şekilde işlediğini. Belki kist vardır belki döngünüz bu şekilder🤷🏻♀️ kadın doğumcuya muayene olmalısınız
DogaLina_ ecelif90 bana gore normal. Cunku bende 1 hafta one gelir haliyle donem donem ayin basi ve sonuna denk gelebilir. Ayrica 28 gunluk periyodda bir olur regl. Fakat sizin kendj duzeninizi kendiniz bilmeniz gerek.
Busraaaakkk ecelif90 Bir önceki âdet tarihlerinizi kontrol edin, kaç günde bir adet olmuşsunuz döngümüzü bu şekilde bulabilirsiniz. Regliniz kısa sürmüş anladığım kadarıyla hep mi bu şekilde bunu siz bilebilirsiniz bence de doktora gitmenizde fayda var
ecelif90 Busraaaakkk ilk defa böyle birşey oldu normalde hep düzenidir hep ya 6 gün yada 7 gün sürer 2 çocuğu düşünüyoruz acaba en son denemede sperm orda döllenmiş olup kısa süre bilir mi ve suda var hafif kahverengi akıntı geldi ve kasık ağrısı var
Busranur_mnts ecelif90 yap varsa bişey çıkar ona göre hareket edersiniz buraya da at etiketle bakarız :D
Busranur_mnts ecelif90 hamilelik de olmayabilir tabi stres ya da ilaç kullanımı vs adeti etkileyebiliyor ama en azından yoksa da yokmuş dersiniz ona göre hareket edersiniz
ecelif90 Busranur_mnts doktora gittim de folik asit kullanıyorum sadece başka bir şey kullanmıyorum stres yapacak bir sey yok aslında ama bilmiyorum ki yapıp göreceğiz artık 🤲🤲
Busranur_mnts ecelif90 öyle canım bazen mevsimsel de düzensizlikler olabiliyor da yine de emin olmak lazım
ecelif90 Busranur_mnts aynen öyle ilk defa yaşadım nedesem şimdi boş sahsen pazartesi günü yapıyım bakalım ne olacak 3 ay olacak daha yok
Busranur_mnts ecelif90 yeni denemeye başladıysanız endişelenme gayet normal kuzenimde hiçbir sorun yoktu 5. ayında hamile kaldı bende pcos var 1 seneyi geçti olmadı tedavi sürecindeyim eğer muayene olmadıysanız bir muayene olmakta fayda var bende pcosu evlendikten sonra öğrendim
ecelif90 Busranur_mnts ben muane hormon kan verdim hepsi normal çukulata kisti var 2 cm küçük korkulacak birsey yok dedi folik asit kullanıyorum sadece