Kızlar 6 haftalık kalbi durması sebebiyle 23 Şubat düşük yaptım evde kürtaj olmadım parça falan kalmamıştı 1 hafta sürdü kanamam. Kontrole gittim 2 hafta sonra kan verdim betam düşmüştü 5.17 bu arada hiç ilişki olmadı onda sonra oldu betam düştükten sonra korunmadım 39. Günüm bugün hala adet olmadım bu hafta içerisinde günde bi iki kere akıntı içinde çok hafif açık pembe kan gördüm o kadar iki gün gördim mesela 3-4 gün görmedim bi kere de çok az kahverengi leke geldi ama çok çok az adet başlangıcı mı yoksa yerleşme kanaması olabilir mi başına gelen varsa beni aydınlatabilir mi