Başka bi Dr git canım bende dış gebelik yaşadım ve tüpteydi bebek mtx diye bi ilaç vererek düşürdüler. Ama bu sürece gelene kadar kesenin ve bebeğin nerede olduğunu görebilmek için 1 haftadan fazla kan verip sürekli ultrasona girdim öyle kafadan kürtaj yaptırma sonra iğne yaparlar iki kere boştan yere canın acır.