buss_buss Burcu_drn ben de 27 martta transfer oldum aramızda 2 gün var benim de hiç belirtim yok sadece göğüslerim şiş çok ağırlaşmış ama bana taze transfer yapıldı ilaçların etkisi diye düşünüyorum. Sizin değer yükseliyor umarım sağlıklı ilerler kaçıncı gün embriyosuydu acaba
Hicrettt Gozdee6 bende adet sancısı gibiydi ilk hafta sonra memeler hassaslaştı dokunamıyordum resmen. Şimdi ise bebeğimi emziriyorum 🤗🥰
Gozdee6 Ben 9.günün akşamı yani biraz önce dayanamayıp kan verdim ve 154 çıktı sonucum çok şükür hamileyim :) Allahım bekleyen herkese bu haberi almayı nasip etsin dua eden iyi dilekte bulunan herkese teşekkür ederim hemen buraya yazmak istedim :)