32 haftalık gebeyim bayburt devlet hastanesinde normal doğum yapanlar var mı ebeler nasıl acaba ? Çok panik ve korkan biriyim ailemde uzakta yalnız gidersem eşimide almazlarsa yapamam diye çok korkuyorum ilk doğumumda erken doğumdu trabzonda fakültede çok kötü muamele yapmışlardı ordan kalan travmam var aslında. Bilenler yazabilirmi acaba