Kızlar selam bi kaç gündür rahatsızım dün idrarimden pembe leke geldi sonrasında apar topar acile gittik bebek iyi çok şükür kasık ağrım var ara ara idrar yolu enfeksiyonu olmuş, ama şuan pembe leke değil kırmızı kan geliyor resmen Regl başlangıcı gibi tansiyonumda yüksek çıktı dün yarın kendi doktoruma gidicem ama şuan ne yapacağımı bilemiyorum tekrar acile gidicem başına gelen varmı