Sevimaltnn Kızlar süt desteği ve yeni doğan paketi vs varmış yeni duydum nereden başvuruluyor alan varmı aranızda
Fahriye41 deletedmom43191 belediye de bana Kart vermişler di Bir kerelige mahsus para yatmıştı market de kullandım bu süt parası aynı mi SGK nin verdiği ile yoksa farklı mi
Fahriye41 deletedmom43191 aa anladım teşekkür ederim peki SGK da ne kadar ücret veriliyor birde süt parası için ne gibi bir belge istiyor lar
deletedmom43191 Fahriye41 süt parası 1238 TL veriyor 3 martta doğum.yaptim doğum belgesi ve bebeğin kimliği ile gidiyorsun…sosyal hizmetlerde doğum yardımı veriyor oraya da doğum belgesi ve bebek kimliği ile gidiyorsun
Fahriye41 deletedmom43191 teşekkür ederim para hesabınıza mı yattı yoksa ptt felan mı yattı bu ara Allah bağışlasın Allah analı babalı büyütsün
deletedmom43191 Fahriye41 süt parası eşinin banka hesabına yatıyor doğum yardımı senin adına yatıyor bankaya…amin cümlemizin inşallah
deletedmom43191 Fahriye41 sigortalı kim ise onun hesabına yatıyor senin calismisligin varmi kendi adına sigortan varmi veya PTT hesabına da yatar eşinin adına
Fahriye41 deletedmom43191 tek sigorta bende var eşim de Yok teşekkür ederim canım bi doğum olsun yine SGK dan felan sorarım en azından şimdiden biraz bilgim oldu doğum parasını alınca bilgi de verirsiniz daha net olur 🥰
deletedmom43191 Fahriye41 tabiki başvuru yaptığımda herkesi bilgilendirmek amaçlı post açacağım 😊😍 senin adına yatar sgk lı isen eşine yatmaz sgk yoksa