Tgb_smh başlığı görünce bu bennn dedim 😂 bende 38+0 da kontrole gittim acil doğuma alındım benim nst nanay çıkmıştı sancılar 100ü geçmiş düzenli ben sıfır hissiyatla hastaneden çıkıp gezme rotamı oluşturmuşum gezmeye gidecem😂😂 nasip olmadı doğum yaptım hemde 14 şubat sevgililer gününde geldi minik sevgilim🥰