Kızlar boğaz ve kulak ağrısı için doktora gittim serum yapıldı ve augmentin antibiyotik hap, parol ve kloroben gargara verdi doktor kullandıktan sonra 4 saat emzirme dedi. Şimdi saatin gelmesini bekliyorum ama emzirirken ilk gelen sütü sağıp dökeyim mi direkt emzireyim mi bilemedim bilgisi olan yazabilir mi lütfenn