ilknurzngn Merhabalar kızlar, ben pcosluyum 8 mart son adet başlangıcım bu son adetimde pıhtılı ve çok kanamam olmuştu. Şimdi adetime 1 hafta varken 1 kere açık pembe lekelenmem oldu sonrası gelmedi 2 gün üst üste gebelik testi yaptım 10 dk içinde fotoğrafta belli oluyormu bilmiyorum ama silik çizgi çıktı hamile olabilir miyim 🥹 
tazecikanne_ ilknurzngn bende pcosluyum bir yıl boyunca hiç korunmadım çünkü tedavisiz hamile kalabileceğime ihtimal vermiyordu doktorum. Benim hiç belirtim yoktu. Cildiye bölümüne gittim kortizonlu krem yazdı gebelik var mı dedi yok dedim ama ben kremi alırken ne olur ne olmaz test alayım dedim. Sizinkinden daha silik bir çizgi çıktı. Görünce kalbim duracak gibiydi ertesi gün başka marka aldım onda da varla yok arası çizgiyi görünce hemen kan verdim. Şu an çok şükür 12+3 günlüğüz 🥹🫶🏼 darısı hayırlısıyla size inşallah ❤️
_Ayelimm_ ilknurzngn Ay umutlandırmak istemem ama benimde öyle lekelenmem olmuştu bi kaç gün sonra test yapınca silik çizgiyi görmüştüm😍sizde de görünüyor umarım güzel haberler alırsınız 🤲🏻🤲🏻
Glhayat_54 Cok net cizgi var hayırlı olsun demek istıyorum ama yinede bi kan tahlili verin bu testler yanıltabiliyormuş kan testinde net cıkar.
Kuppraa Vala bence hamilesiniz 🥰 ama çok fazla sahte çizgi çıkaran test var diyor herkes sizin ki hangi marka
ilknurzngn İki farklı markadan test yaptım, ikisinde de silik çizgi çıktı. 🥹 Bebek planladığımız için ve pcoslu olunca bir sürü test yapıp hepsinde hüsrana uğradık ve hepsinde tek çizgiydi şimdi böyle görünce bir umutlandık. İnşallah öyledir doğrudur. 🥹🤲
Bussbety ilknurzngn merhaba ben de hamileliğimi silik çizgi şeklinde çok erken öğrenmiştim. İnşallah mutlu haberler alırsınız 🌸
ilknurzngn İnşallah öyledir, ve benim gibi bekleyen tüm anne adaylarının duaları kabul olur ve bu müjdeli haberi alır 🤲🥹
Ksksksk ilknurzngn ben de pcosluyum iki yıldır deniyorduk iki aşılama yaptık olmadı şükür kendiliğinden oldu Awox da çok ince çizgiyle öğrendim kan verdim 26 çıktı Awox yalancı çizgi göstermez yıllardır yaptığım için biliyorum
Kuppraa ilknurzngn awox çok iyi diyor herkes bence çok yüksek ihtimal hamilesiniz 🥰 hiç beklemeyin hemen kan verin 🥰
ilknurzngn Öyle mi çok sevindim rabbim sağlı kucağına aşmayı nasip etsin 🤲 yarın bende gidip kan vereceğim inşallah doğrudur 🤲🥹 Ksksksk
Mismis35 Awox yalancı pozitif vermiyor 7 ay kullandım 19 la betayı saptayan bir test 7 ile saptayanı da okudum hatta takip ettim awox ile koyulaştı iki günde bir. Ama internetten almadınız değil mi?
Dkyckbraaa-1 Yaaaa ben gördüm o çizgiyi, dün de ben öğrendim böyle silik bir çizgiyle kan verdim 64.7 çıktı bence hemen kan verrrr çok heyecanlııııı 😁🎀
ilknurzngn Dkyckbraaa-1 hayırlı olsun rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🥹 Şimdi tekrar yaptığımda çizgi yok denecek kadar azdı bayramdan sonra kan vereceğim inşallah orada çıkar 🤲
ilknurzngn tazecikanne_ öylemi çok sevindim rabbim sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🥰 amin inşallah teşekkür ederim🫶