İlk çocuğum 30 haftalık 1500 kg doğmuştu 1300 düşmüştü 2 ay küvezde kalmıştı şuan 5 yaşında tekrar hamileyim yine riskli gebeyim ama dikkatliyim bu sefer inşallah öyle olmaz ama sürekli ilk çocuğuma karşı anne olarak üzülüyorum gayettte sağlıklı ama erken doğduğu için hayatı boyunca sağlık sorunu çıkar mı yada yaşıtlarından geri kalır mı bir sürü sorular kendimi suçluyorum hep tansıyondan erken doğdu aşırı tuz tüketiminden bilsem tabi asla dikkat ederdim erken doğan bebekler benim düşündüğüm gb olur mu 🥹Buda erken olacak diye korkuyorum ayrıca