Bendis PrensesiMira Canım 6 ile bile ilerleyen var önemli olan 2 günde bir 1.5 katı ve üstü artış hayırlı olsun 🤗
Duygu-mercimek PrensesiMira benim ilk öğrendiğimde 6 gün vardı galiba adetime 16 tiydi. Şimdi 28. Haftamız çok şükür.
PrensesiMira Mervecan34 adetime 1 hafta var canım bugün dayanamayıp kan verdim dün erken gebelik testinde ikinci çizgi silik çıktı. Sabah erkenden kan verdim 13 cıktı değer. 3 gün sonra tekrar çağırdılar. Bakalım Hayırlısı olsun inşallah. Çok teşekkür ederim.
Mervecan34 PrensesiMira hayırlısı olsun canım insAllah ama sağlıklı gebelik denmesi için 2 günde 2 katı artması gerekiyor . İnsAllah bebiş sağlıcakla gelir ama bu değere göre kesin var
PrensesiMira Seldaapk nasıl içim rahatladı inşallah benimde sizler gibi olur. Çok teşekkürler hayırlı doğumlar.
Kubos1 PrensesiMira benim adetime 2 gün kala 10 çıktı değerim , 2 gün sonra 48 oldu canım. Şuan 19 haftalık hamileyim. Artışın önemli inşallah artar 😊