Annekuzusu06666 Yani böyle durup durup adet sancısı gibi sancı gelip gidiyor bide arada kasıklarıma bıçak batmış gibi oluyor kuyruk sokumu ağrısı zaten bayadır yaşıyorum sizlerde de varmı 12+5
Birannelikmeselesi Annekuzusu06666 adet ağrısını ben 15 haftaya kadar sanırım sürekli yaşadım. 18.hafta bitiyor şimdi ara ara karın ağrılarım oluyor yine ama çok değil.
Esrarslan Annekuzusu06666 bende 12+2 deyim ama sık idrara çıkma ve bitmeyen bi doymama hissi var onun dışında bi belirti yok
Aysenurr53 Annekuzusu06666 kuyruk sokumu ağrısına hamile pilatesi çok iyi geliyor bilginiz olsun 14 haftalığım ben de aynı haftalarda yaşadım hatta fizik tedaviye falan randevu almıştım dayanamayacak gibiydim. Youtubedan birkaç video izledim 2 gün yaptım çok şükür iyi geldi. Bi de siyatik ağrısı videoları da tam o bölgeyi çalıştırıyor çook iyi geliyor bi iznillah. Şifa dilerim :)
Annekuzusu06666 Zaten progesteron fitil kullanıyorum günde bir defa beş günde bir de iğne kullanıyorum
Betbet12 Annekuzusu06666 oluyor canım bu ağrıyı 5 haftalıkken yaşadım şimdi 12 haftalık yine yaşıyorum benim genelde solda oluyor
Annekuzusu06666 Betbet12 benimde iki taraflı ama bildiğin adet sancısı bide bazen de rahimde sızı oluyor 13+1 oldum
Annekuzusu06666 Birannelikmeselesi yaa bende de oluyo işte 13+1 oldum hala var bide rahimde sızı oluyor arada kasıklarda batma
Maiyaig Annekuzusu06666 kızlar 15 den bildiriyorum bende de o sızı ve ağrı oluyor 😅 şuan tam büyüme evresi olduğu ve rahim yukarı doğru çıktığı için normaldir diye düşünüyorum
Birannelikmeselesi Annekuzusu06666 oluyor ya rahim sürekli genişliyor vücut alışıyor. Ağrılar yavaş yavaş karın bölgesine çıkıyor ama hep oluyor. Şekil değiştiriyor sadece.
Birannelikmeselesi Annekuzusu06666 oluyor herkeste birebir aynı olmuyor. Doktor bir risk belirtmediyse, kanamanız da yoksa normal şeyler bunlar. 😊
Esrarslan Annekuzusu06666 sık tuvalet son zamanlarda olur aslında baskıdan dolayı ama bu sefer erken oldu 😂
haylaz95 Annekuzusu06666 ay ne güzel su içiyorsunuz maşallah ben bulantılardan dolayı su içemiyorum maalesef
Annekuzusu06666 Esrarslan ben çok su içiyorum ondan bi de baskı hissi var rahim aşağıdaya daha ondan olabilir
Annekuzusu06666 Birannelikmeselesi sadece plesenta rahme yakınmış rahim ağzını yarı kapatmış o yüzden olur dedi ağrın
Annekuzusu06666 haylaz95 bende içemiyorum da riskli gebeliğim var mecburum plesenta rahme yakınmış ama ilerleyen haftalarda yukarı çıkıyor diyolarda
Birannelikmeselesi Annekuzusu06666 o da zamanla düzelebiliyor sanırım. Umarım sorunsuz tamamlar sağlıkla kucağınıza alırsınız bebişinizi 🥰