Merhaba🌸bilgisi olan anneler pev ile doğan bebişlerde ilk alçılama sürecinde gaz sorununu nasıl çözüyorsunuz acaba tabi operasyon sonrası alcılama dahil. Alçı varken durmayınca kucak isteyince nasıl bi çözüm buluyordunuz. Bilgilerinizi aktarırmısınız🙏🏻 şimdiden teşekkürler💝