iskhilal karnım maalesef ne yaparsam yapayım aşırı çatladı zaten her tarafı mor/kırmızı çizgilerle dolu. Acaba doğum yaklaştığı için göbeğim düştü de o yüzden katlanıp mı acıtıyor. El değdiremeyecek kadar acıyor. Yarın kontrolüm var not aldım doktoruma soracağım ama başına gelen var mı diye buraya da yazmak istedim