Kızlar ben 37 haftalığım, hiçbir doğum belirtim yok, bebek aşağıda da değil sanırım çünkü bir baskı hissetmiyorum. Yalancı sancı ya da kasılmam da yok. Böyle olup da aniden doğumu başlayan var mı? 40 haftalara kalmadan doğsun istiyorum normal doğum istediğim için büyüdükçe zorlaşacak ya da artık sezaryen yapalım diyecekler diye korkuyorum