Kızlar çok mu geç Bi tarih verdi doktor sizce geçen hafta gittik herşey normal dedi 1 ay sonra gel dedi ama bana cok uzun Bi tarih geldi çok merak ediyorum bebegımı napcam sizce gideyim mi Bi hafta sonra endişeleniyorum ne durumda diye Bi sıkıntım da yok açıkçası arada kasık ağrım var hafif