Kızlar selam. Sat 27 OCAK 2025. Bugün happymom’da 9+1 hamileyim 🌸🧿 Tahmini doğum tarihi hesaplayınca tam 40 haftalık olduğumuz gün 3 Kasım çıkıyor ama tabii bebeklerin sadece yüzde beşi beklenen tarihte doğuyormuş. Benim doğum günüm 28 Ekim, eşimin de 5 Kasım. Evde 3 akrep olacağız anlayacağınız 😂 Sezaryen yapmam gerekirse kendi doğum günüme denk getirmek istiyorum veya ertesi gün Cumhuriyet Bayramı’na denk gelsin istiyorum. Siz olsanız kendi doğum gününüze denk getirir miydiniz? Bebeğiyle doğum günü aynı güne denk gelen var mı acaba aramızda? İlerde yavruma dezavantajı olur mu acaba aynı gün doğum günü kutlamamızın? 🙏🏻 Önerileriniz için şimdiden teşekkürler.