Biz hiç puset kullanmadık, ben direk trendyoldan uygun bir bebek arabası(4baby yazıyor üstünde) aldım katlanan baya işimi gördü , katlandığı için araç bagajında yada evde katlayıp ayakkabılığın yanına koyuyorum bir yere giderken valiz gibi alıp gidiyorduk 😇 her şeyi minimal ve sadece iş görecek şekilde tercih ettim , sadece 1,5
yaşına kadar kullandım sonra her yere ebeveynin kontrollü bisiklet aldım , şimdi onu kullanıyorum.