Ummuglsm1379 merhaba bende Zeynep Kamil’e gidiyorum muayeneye,2.gebeliğim benimde.3 yaşında 1 kızım var ilk doğumum özelde oldu 41 haftalıkken mecbur sezeryana alındım hiç bir şekilde açılmam suyum sancım vs olmadı bebek kanala girmedi çünkü çatım dar ve pelvik kemiğimin basık olduğunu söylemiştim Dr.İstersem normali deneyeceğini söylemişti ama %50 ihtimal dedi bende bebeğimin hayatını riske atmamak için sezeryan oldum.Şimdi de şahsen sezeryan istiyorum normal doğumdan çok fazla korkuyorum.Benim için de sezeryan çok kolaydı,sonrasında çok kolay toparladım.Aklıma takılan şu,benim normal doğum talebim yok.Ve doğumum sezeryandı şuan ben Zeynep Kamil’de doğum yapmak istiyorum 11 haftalık gebeliğim.Beni normal doğum için zorlarlar mı? Çok korkuyorum da…