Busilata 38+2 deyim sürekli bel ve kaşık ağrılarım oluyor bacağıma vuruyor akşamları hiç gitmiyor sabah gündüz daha iyi oluyor. Normal mi acabaaa ? Bazı arkadaşlarım benim hiç olmadı direkt kendi sancımı yaşadım diyor
Sevgi3838 Busilata bende 39+3 bende de kasliklarimda dedigin gibi gece doguruyorum galiba diyorum sabah uyanınca neredeyse hiç kalmamis