Kızlar ben normalde Ankarada yasiyorum bayram icin Eskisehire geldim. 11+3deyim haftaya rutin kontrolum var, daha once 15.haftada kalp durmasi ile kaybettim bebegimi bir de kimysal gebeligim oldu sonra bu ucuncu. Dun bayram gezmesinde alt tarafta bir agri ve asagi cekilme hissettim endiselendim Sehir hastanesi acile gittim. Orada bir ebe alttan muayene etti acikligin yok ama serviks agzin dusuk, dusuklerin sebebi bu da olabilir dedi. Ultrasonla bebegime bakti kalbi atiyor cok sukur. Serviks agzi dusuk olduğu icin iliskiye girmemen lazim dedi biz zaten ogrendigimizden beri yasaga uyuyoruz. Ama bu serviks dusuklugunu benim esas doktorum hic soylememisti, alttan elle muayene etmedi hep ultrasonla bakiyor. Ultrasonla gorunuyor mu bu durum? Bir sorun gormedi mi gorse soyler miydi?İlerde erken doguma vs sebep olur mu?