deletedmom43191 Obirtazeanneee 32 haftada yıkadım çantamı 38 de hazırladım ama siz benjm gibi yapmayın 30 haftada yıkayın 32 33 haftada çanta hazirlayin benjm belirtim falan yoktu diye erteledim hep
Deleted33000 Obirtazeanneee şu an 26+4 haftalığım orucun içinde yıkadım utuledim doğum çantamı da biraz hazırladım benim erken doğum riskim var ve 3.gebelik olunca şimdiden çok ağırlaştım daha fazla agirlaşmadan yapmak istedim
zynpknt Obirtazeanneee 30-31 arası yıkadık ütüledik daha doğrusu annemler yaptı ama ona rağmen ben çok yoruldum geciktirmeden ağırlaşmadan yapmak en mantıklısı
Deleted33000 Obirtazeanneee bence yapmalısın tatlım ne olur ne olmaz kız hazır kenarda dursun ne zararı olacak ki hazır daha agirlasmadan yap çünkü insan düşündükçe bı eksiği olduğunu farkediyor ben işimi şansa birakmayi sevmiyorum pek🤭🤭
rmysanur0919 Obirtazeanneee 28.hafta gibi bütün kıyafetlerini yıkadım ütüledim 30.haftada çantasını hazırladım erken yapma sebebim ilerleyen haftalarda insan çok ağırlaşıyor normal yemeği bile zor yapıyorsun erken yapmak en iyisi bana göre