Miinniik Kızlar cogunuza sordum yorumlar karışık bi kız bi erkek :) doktor da bi erkek bi kız bidaha erkek dedi en net detayliyi bekliyoruz :) son kez nedir tahmininiz anlayanlar yorumlar mi
Miinniik Nursemom90 bir oğlum var gebeligim çok farklı geçiyor hayırlısı ne ise o olsun tesekkur ederim cevaibiz için:)
Gullyy Miinniik bu arada benimde 2 oğlum var bu hamileliğim çok farklı geçiyor acaba bi alakası var mı bende merak ediyorum
rosatue Miinniik Ben net göremedim yalan olmasın. Sadece bir tanesinde belli belirsiz bir şey gördüm. Gördüğüm doğruysa erkek
Miinniik Gullyy amin inşallah sizin de inşallah gönlünüze göre olsun bende hiç anlamıyorum ultrasondan :)
rosatue Miinniik kız olduğuna dair hiçbir şey göremedim ama erkek olduğuna dair bir şey vardı. İçimden erkek geçiyor bekleyip görelim 😻 sağlıkla gelsin gönlünüzdeki gibi hayırlısıyla.