37 gün sonra regl oldum kızlar,cogu kısı zaten demişti ama ben gecen doktora gittim ve rahım vakumlu kürtajlarda iyi temizlendi ilaçla değil bekleyerek regl olmanın saglıklı oldugunu soyledı,pcossanız 10 kılo kadar vermem gerektıgınıde soyledı kırtaj olup bekleyen varsa belkı bilgi işine yarayabılır 🌺