hacer_6813 31. Haftamda mecburen hem kortizon hem de antibiyotik kullanmaya başladım. Doktorum kullanmazsam bebeğime daha büyük zarar vereceğimi söyledi, önce tereddüt ettim ama her öksürdüğümde hem kasıklara baskım artıyordu hemde karnım çok acıyordu . Son 2 gündür fln biraz rahatladım, kullanmasaydım enfeksiyon kimbilir vücudumu ve bebeğimi nasıl etkilerdi.
Keyfi aldığınız birşey değil doktor tavsiye ediyorsa alınmalı bence..