lnbahar Elifezgi35 canım benim testim de Böyle silik çıktı bat 7 Nisan beklemedeyim inşallah ikimizin de vardır dualarım seninle 🌸❣️
Begonvil15 Elifezgi35 merhaba testlerinizi ilk idrarla mı yaptınız benim de bat 7 8 bugün eczaneden alıp denersem ama ilk idrar olmayacak
Mismis35 Ayy var gibi bat a kadar awox testte öneririm yalancı pozitifi yok her test yapana söylüyorum çünkü beni henüz 19 ken saptadı ve 7 ay hiç yanıltıcı sonuç vermedi. Şimdiden hayırlı olsun 🙏🏻