helloandhello Minikom ikinci uykusuna geçti✅Bayram telaşımız bitti ✅ eşimi işe yolladım ✅Artık sıra bende 💃 Sizlerin nasıl geçiyor günleriniz 💐🌈⛅️⏳🐝🎢🎡🐣🦚🦥🌷🪻🌟⭐️💫🧿
AnayimBenAna_ helloandhello bayram bize uğramadı 😂 büyük olan çizgi film izliyor miniğim uyudu kocam kahvaltı hazırladı ben mutfağı topladım birazdan evi toparlayıp kahve keyfi yapıcam 🤭
Merve-metin helloandhello oğluşumu uyutuyorum uykuya dalsın bende kahve içecem 😍 bizimde bayram telaşı bitti 💐 temizlik telaşı başladı 😂 tülleri yıkıyorum bir yandan da 🧼🧼
deletedmom43191 helloandhello afiyet bal şeker olsun iyi geçiyor günlerim çok şükür ilk gün annemler ve kaynanamlardaydım dünde mangal için pikniğe gittik bugünde evdeyiz 😍😍😍 yarında dışarıdayım doğum yardımı için sosyal hizmetler ve bankaya gidicem😊
AnayimBenAna_ helloandhello temizlikte yok valla daha 14 günlük lohusayım annem gelip yapıcam hiçbişeye dokunma dedi 😂
deletedmom43191 helloandhello 😅😅😅 geç olmadan git bence sende yarın pek yoğunluk olmayabilir tatilde olanlar falan varya
MinikBrokoli Anne&Kız takılmaca (Sürekli elini siliyor, su lekesine BİLE tahammülü yok hemen pis diyor)
ikibaloglanannesi helloandhello Bugün geç kalktık. Güzelce kahvaltı ettik. Şu an 2 yaş oğlum babası ile oyun oynarken bende dinlenmeye geçtim. Malum 2.doğumuma 10 güncuk kaldı🤍
Almirolie helloandhello eşim ve bebeğimle güzel bir kahvaltı edildi ♥️bebişim ilk uykusunu yaptı ♥️karşılıklı kahvemizi içtik ♥️bebeğimiz uyandı ve onunla oynuyoruz ♥️🥹🥰🫶🏻
deletedmom43191 Nurnur2 biz arayıp öğrenmistik bayram öncesi yarın sabah arayacam o zaman belli olur ben açık diye biliyorum