Aylakara26 Kizlar 39 haftadayim labobaya gittim idrarımı yaparken bitti zaman sanki bası asğda cıkcakmıs gibi hissetim sizde de oldu mu? Sanki büyük tuvaletimi yapicakmisim gibi ama altan o hisi hissetim sancim Yok nisan da gelmedi 🤷♀️