ysen Kızlar normal doğum yapalı 49 gün oldu hala dikişlerde yanma kaşıntı yaşıyorum çok rahatsız ediyor çok sıkıldım artık acile de gittim baktılar dikişlerin tutmuş iyileşmiş dediler enfeksiyon vs idrarda yok bu şekilde yaşayan oldu mu bu neden olur
mahirsmom ysen iyileştiği için büyük ihtimalle benim de 49 gün olacak daha düşmedi dıştaki dikişlerim ictekiler iyileşmiş doktor baktı bugün nasıl düşecek bu ipler